dieta anansowaKolejna, z bardzo modnych ostatnio, super szybkich diet owocowych. Ta konkretna obiecuje pozbycie się 2kilogramów w ciągu 4 dniowej kuracji opartej na świeżym ananasie.

Dieta zakłada spożywanie 2 posiłków w ciągu dnia, na które składać się mają obiad i kolacja.

Dzień 1

Obiad: Ryba z patelni z ananasem i warzywami

Kolacja: Ananas z cykorią, gruszką i kromką chleba pumpernikiel

Dzień 2

Obiad: Omlet z 2 jajek z 2 plastrami ananasa

Kolacja: sałatka selerowo – anansowa z jogurtem naturalnym

 Dzień 3

 Obiad: Szaszłyk z indyczej piersi z ananasem i 2 łyżkami brązowego ryżu

Kolacja: Sałatka z koziego serak z grzankami i ananasem

 Dzień 4

Obiad: Sznycel cielęcy z ananasem z pieczonymi ziemniakami

Kolacja: Sałatka ryżowa z ananasem, szynką i serem

 Wady diety ananasowej.

Wady diety ananasowej można właściwie streścić w 2 punktach:

  • za krótko

  • za mało

Żadna dieta trwająca tylko 4 dni nie przyniesie wam trwałych korzyści czy to w odchudzaniu, czy w dążeniu do zdrowia. Żeby osiągnąć którykolwiek z tych rezultatów trzeba sobie zdać sprawę, że są to procesy trwające przez baaaardzo długi okres czasu. Najlepiej jest wyrobić sobie zdrowe nawyki na całe życie. Kuracje w stylu diety ananasowej, pomijając całkowicie zły wpływ na organizm, nie będą po prostu skuteczne.

Co do punktu drugiego, to w diecie tej zaleca się spożywanie posiłków, które ledwo przekraczają 800 kcal i można mieć do niej identyczne zastrzeżenie jak do diet typu 1000 kcal. O negatywnych skutkach zbyt ubogich diet poczytać sobie możecie w artykule „Jak sobie zaszkodzić na diecie – antyporadnik”.